maandag 6 augustus 2012

Kiezeltje look a like winterrok 2012/2013

Een tijdje terug dat de nieuwste wintercollectie van kiezeltje net op het www te zien was kwam een vriendin van mij deze rok tegen. En dat leek haar toch wel gemakkelijk zelf te maken. Dus wij samen naar de winkel om beide stof te kopen voor deze rok. En laat daar nu exact dezelfde stof liggen. Dus nog van de wintercollectie van vorig jaar. Uiteraard zijn ze niet precies hetzelfde maar het idee hebben wij eerlijk gepikt. Dus even voor de duidelijkheid de eerste foto is van Kiezeltje de andere foto's van mijn zelf gemaakte rok. Het patroon wat ik het gebruikt is de A-lijn uit het boek ''allemaal rokjes'' van mme Zsazsa. Fijn model wat ik voor nog veel meer rokjes van plan ben te gaan gebruiken, met hier en daar een aanpassing.





Ik vind de stof zo leuk dat ik ook een andere kleurencombinatie heb gemaakt. Met paarse en bordeauxrood. Deze heb ik met een rits gemaakt ipv een boord stof. Ook de ruit stof heb ik anders gemaakt zodat ze niet hetzelfde zijn. Ook is deze lengte van de rok langer, maar het zou kunnen dat ik dit nog ga veranderen.



1 opmerking:

  1. Leuk zeg, ik ken dat merk niet, maar hou erg vd stijl, maar een verdere ideeen opdoen!

    BeantwoordenVerwijderen